CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 27 December 2011

It is all about me :)

Assalamualaikum , salam sejahtera kepada semua pembaca yang dikasihi *skema pulak . hehe

hey hey hey kejap . korang nak tau pasal aku tak ? nak tak ? haaa . nih cek nak habaq sikit . ahahaha . Okay , cer cakap korang nak tau pasal ape ? hahhh ? tak dengar la weyh ! kfine . korang tak boleh cakap tapi baca entry aku jela korang boleh buatkan ? heww heww . me so stupid -.- eerrr . Benda pertama korang perlu tau yang aku memang sangat sangat la takut dengan "KUCING" ! serious tak tipu :D teringin nak pegang , tapi tapi ntah laa . kesian kan ? me sooo sad :'( tengok dari jauh jela . sape nak ajar aku pegang kucing ? (fweee , bunyi angin di pdg pasir ) okay aku tau korang tak sudi ;'( hahaha . sudah sudah . 4 the next ! Aku banyak cakap orangnye . Tak percaya ? meh duduk semeja dengan aku . alaa , paling seksa pun duk 1 bilik . Conform korang tak mengantuk dengar aku potpet potpet :P hahahaha . dari kecik memang macam ini la der , nak wat gane ! and kalau korang nak tau , aku pun kuat merajuk tau . So , watch out ! alaaa , tak perempuan la kalau tak penah merajuk . chill suda :) senang jee nak pujuk aku . Bagi Tiramisu macam nih haaa .
nyumm nyumm :D

ahahaha . see ? owesome right ? ngeee . just joke la . pujuk jela macam mana pun . tergelak jugak nanti . don't worry :) Aku suka gelak actually . benda tak lawak pun aku gelak . gila kan ? haa , baru korang tau kan  aku mcm mane! lagi lagii ermm aku jenis yang tak banyak kerenah , friendly , suke berangan , senyum sorang sorang :)) kalau aku nanges pun , aku taknak sorang pun tahu . Biar la terluka sorang sorang . tak menyusahkan sape sape . Ecehhh . hehehe . okayy . tak tau nak citer ape dah . bubyee . peace yawww ;)


THANKS TO THOSE WHO READ MY BLOG :)
See you again , Assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment