CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 28 December 2011

When I was young a Little Girl ;)

teettt teettt Assalamualaikum peeps :)

Sihat ? sakit ? nazak ? dalam kubur ? omygosshhh . ahaha *mulut kau Fatin -.- . pape jela . Tak payah layan sangat otak gila aku :D . okay , for this entry , i would like to share with you all time me kecik kecik dulu . Me so periang you know ? ahaha . ofcourse korang tak tahu -.- . Dan paling melekat pasal aku masa kecik kecik dulu ape ? korang rasa ? haaa , jeng jeng jeng ... ofcourse la "my cute nickname" ! Orang panggil kita 'Amoy' :) omey kan ? <3 HIHI . kecik kecik comel , dah besar sihat jadi anak dara pun still comel ! :3 bab bab perasan sendiri bagi kat aku :D memang terer . nak tengok mase aku kecik kecik comel comel dulu ? nak eh ? kejap yee aku nak pegi carik gambo nye ! XD

comey kan ?  Bagi aku comel , so korang kene cakap comel jugak !

taadaaa :) eh eh , sape tuh ? hahaha . aku lerhh -.- muka masam je ! baru lepas kene marah kot . jangan tanya sebab ape muka masam . macam la aku ingat kan ? heww heww :3 mama cakap , lahir lahir je aku kt muka bumi nih , terus my uncle gelar me yang comel nih 'amoy' ! soo sweet uncle . errr err XD hahaha . love you la uncle :* Eh , nak tengok gambar aku lebih ayu ala ala gadis melayu terakhir ? saksikann lahhh 

mata aku tak sepet okay ! -.-

peewwiittt ! hahaha . masa kecik kecik pakai tudung memang comel . me love it ! <3 pandai pulak aku tangkap gambo tunjuk gigi . model iklan colgate kot :P hahaha . masa nih pun nama I dah hot ! hot gileww . semua orang amoy ! amoy mana ? ecehhh . hehe . #perempuan kalau tak gedik jangan jadi perempuan okay ? -fact- lalalalala , nak tengok muka aku sekarang ? perlu ke ? *bongkak gilaa kau -.- . okay okay fine . Nahhhh , buruk je weyh . tapi aku bersyukur sangat tuhan bagi keistimewaan sikit kat aku :D

abaikan pipi ku yang agak tembam ! 

okay ? macam mana ? bile Datin Datuk Tan Sri Puan Sri nak hantar meminang ke rumah saya ? ahahaha . i'm still young . belajar habeskn dulu , kerja bagus bagus baru boleh kahwin . My prinsip actually :) HIHI . Wait , ade macam muka 'amoy' tak kawan ? Ade ke tak ? haisyhh ! yelaa yelaa . Aku kene terima kenyataan yang muka aku ade serupa sikit macam chinese girl . Aku suke pun tak , tak suke pun tak jugak . Bersyukur sangat la dengan diri aku sekarang . thanks mama lahirkan Tis dengan sempurna takde cacat cela :) Ibu jiwa ratu ku ;) hahaha . okayy , sampai sini saje jejari aku menari *cewahh . bubyee :)

THANKS TO THOSE WHO READ MY BLOG :)
See you again , Assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment