CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 29 December 2011

Teman Sejati :)

hai , selamat pagi , selamat tengah hari , selamat petang ,
 selamat malam dan Assalamualaikum <3 ihikk !

Mule mule sekali aku nak congrate to my lovely sista, Izni Syafira dengan berita mengejut yang dia bagitau kelmarin(sory lambat inform) erm erm dia bakal bertunang raya cina nanti :D wahhh ! (mentang mentang kau kacukan, raya cina jugak kau pilih ye macik ? ) tapi takpe laa . jodoh diorang dah sampai . Bagus lahh *buat ayat pasrah -.- HAHA ! Anyway , bukan topik nih yang aku nak share ngn korang , tapi ni haa My entry for today is "Teman Sejati :) " (give me a clap bebeh XD ) ngeeee . Eh , ape ada dengan kawan sejati ? Tau tak ape maksudnye ? haih , kawan sejati tuh kawan yang selalu menolong kita dalam keadaan ape sekali pun  contoh masa Susah ke , tengah sedih ke , dan sebagainya . Sory laa . Ini aku dapat dalam kamus bergerak aku , bukan kamus dewan . :3 whatever , abaikan pleasee ? bhaha . lepas tuh , Jangan masa korang dah boleh hidup sendiri , semua ada , happy je terus tak ingat kawan korang yang selama nih dah tolong macam macam ! serious ! aku pun pernah lalui perkara macam tuh tapi still boleh bersabar :) tapi kan kawan aku selalu cakap like say macam nih " yeke fatin kau boleh sabar ? aku tengok dah merah muka tahan marah ye ? alololo " omjayy ! kantoi sudah -.- hahaha   , oh yaa . dats sooo true :) okay , maknanye , hidup kita nih mesti saling tolong menolong tak kira susah ke senang ke . okay ? ada paham ? haa , bagus la korang nih !:D naahhh , tengok nih .

sama sama gila ! elok sangat XD


Saya ada teman sejati ? Korang ade ? Kalau ade paparkan lah kat blog ke , dekstop laptop korang ke , frame  kat tepi katil ke . Jangan ingat aku nih lesbian suruh buat benda tuh bagai .Untuk memperingati kawan korang je :) hahaha . Me <3 My Buddies ! ohh yeahh ! ohh ohh oh yeahh ! phfftt . enough ! :D lagi satu , kalau korang nak balas jasa teman sejati nih better aku rasa belanja la dia sekali sekala . jangan selalu nanti duit habes ! ecehhh . gurau je . HIHI . Bagi hadiah masa befday dia ke , kan molek macam tuh ? Mengeratkan lagi hubungan silaturrahim tauu . Bukan kita yang suruh , mama kita yang ajar buat macam nih ! ihikk ihikk <3 *gedik pulokk dah . Buat masa sekarang aku takde masalah dengan kawan kawan aku . Kalau ade pun malas nak bagitau . Taknak aibkan orang je . Berdosa , tuhan marah ! *sory ayat ciplak XD . hehe . Okay okay soo the conclusion is sayangi lah rakan rakan anda kerana mereka lah yang membantu anda di mana sahaja . The End ...
Sampai sini saja aku berceloteh . Wait for my new entry :)
byee byee .  *Hugs and kiss*




THANKS TO THOSE WHO READ MY BLOG :)
See you again , Assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment